Inte hunnit med.. T-11

  SANTA LUCIA!
har inte riktigt hunnit med att blogga idag ...
först var jag på Jul på torget och kollade, men de va svin kallt så drog till Frölunda där de va meningen att jag skulle köpa julklappar men de blev annat istället, inte så bra.
Vi har klättgranen idag årets tema va guld. Det blev ett riktigt fint resultat.
Sen kom Ditte förbi en stund och vi satt och fixade med bloggen fast inga resultat än men snart.
Känslomässigt eller psykiskt sätt har dagen varit hemsk och jag har saknat en o annan person och mått dåligt
KOllade lite på film med Päronen och nu har jag suttit och raderat bilder på mobilen  ca 700bilder
jag har suttit och raderat dom en o en och för varje bild som ska raderas behövs minst 2 knapptryck..
Ska nog gå o lägga mig tidigt idag eller nu ^^


Godnatt alla bloggläsare
XoXo Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0