Måla, mejla och få bilden publiserade på bloggen

jag tänkte att det är ju iten så roligt att läsa om mig hela tiden så då blir det roligare med bilder men om de är så måste det ju bli ännu roligare om det är bilder man målat själv
så alla ni som läser detta MÅLA, MÅLA , MÅLA!!!

Jag vill ha fina bilder med egna tankar som jag kan lägga upp 24dec
och vem vet den finaste bilder kanske t.om får ett pris, inte säkert men kanske

ni får iallafall eran bild publiserad och jag länkar till era bdb eller facebooks eller vad ni nu bill att jag ska länka till
så jag tycker ni ska måla nu

det kan vara precis vad som helst bara de har med 24 dec att göra eller julen överhuvudtaget


Kommentarer
Postat av: ditte

jag kan kanske göra en, men vill inte bli länkad till... för min bdb har ju ändå gästlösen. (:

2008-12-14 @ 13:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0