Scoutavslutning med RosaFluff

       <----- RosaFluff

Har varit på scoutavslutning mycket roligt faktiskt tomtens nisse hade blivit kidnappad och vi va tvungena att hjälpa tomten att hitta honom på vägen fick vi äcklig glögg och tomtebloss sen när vi befriat nissen fick vi godis.
Men älskade Andrea kom även idag, skönt att se henne igen vi träffas ju nästan aldrig och vi knappt chattar längre.
Sen begav sig Linnéa, Andrea, Robin, Ditte<3,  min syrra, min syrras kompis, min "RosaFluff" Albin och jag hem.
Att man kan ha så bra kompisar som jag (L) alla ni som känner er träffade som mina kompisar ni ska veta att ni betyder extremt mycket för mig :)

hade ju glömt min Ditte <3 så extra mycket kärlek till dig


Kommentarer
Postat av: Ditte

jag tror du glömde mig...

2008-12-12 @ 14:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0