Tredje Advent

Har hunnit med mycket idag eller kanske inte
SKulle gå hem till min bror påvägen gick jag in på frölunda vilket jag inte skulle gjort, fick vara med i någon tävling om en eu-moppe blev typ inlåst i en sak som de blåste runt papperspengar i och så skulle man fånga dom. Men eftersom att jag har sällskräck var ju inte detta speciellt lyckat jag började skaka och kunde i röra mig o fick panik så jag va väldigt glad över att få komma ut, men då säger dom oj vi glömde räkna dina pengar så du får göra igen. snacka om lyckat^^
Men tillslut kom jag till min bror men mina skor hade gått sönder på vägen så det vart ju inte så bra. Väl där fikade vi och jag sprang runt och lekte med hans bedorande barn, dom är så extrem söta båda två. Julia som är 6 år och lilla Kevin som är 1år. Hemma åt jag middag och la mig för att kolla på en film. Men nej så blev de inte för då skulle vi först baka pepparkakor och dom blev jätte goda och sen hade vi adventsfika så har knappt hunnit sitta vid bloggen alls idag. Men imorgon är det Måndag och de betyder ny vecka och nya tag. Jag är faktiskt riktigt glad över att det är Måndag imorgon
efter som det betyder att det bara är 3 dagar kvar till avslutningen av Göta Lejon visst är det lite tråkigt men ser fram imot de spännande hemliga överaskningarna som tydligen ska dyka upp. PÅ onsdag är det ju inte bara avslutning av Göta Lejon utan det är bara 1 vecka kvar till Julafton och 2 veckor kvar till Nyår.
Sen så har vi ju lov på Fredag så denna veckan i skolan ser jag nästan fram imot förutom teknikprovet.
 Nu är det tredjeadvent och det betyder att det bara är 10 dagar kvar till julafton

Kommentarer
Postat av: Naszfluckah

hmm... alvaligt tallat så måsste folk bil bätre med sin STAVNING.

2008-12-16 @ 14:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0