12/12-08 T- 12

När klockan ringde 7 imorse va det meningen att jag skulle gå upp, men orkade så gick inte upp förens halv 8 inte så bra. Frukost i badet fick det bli.
I skolan hade vi luciafika och Lucia firande med 9:orna och
sen fortsatte dagen med Filmfestival, jag såg Mama Mia och The nightmare before christmas                                      
Mama Mia var väldigt bra och jag rekomenderar alla att se den, den får 4 stjärnor ****
The nightmare before christmas va inte alls så bra jag förväntat mig så den får bara 1 stjärnsa *
Efter filmerna fick vi gå hem, men jag, Cassandra och Linnéa fortsatte till Ikea i bäckebol det tog oss ca 1 ½ timme dit eftersom vi inte visste vilken buss vi skulle med. Men två väldigt söta och vänliga killar hjälpte oss och vi kom tillslut till Ikea:) Jag fick inte gå omkring där inne så mycket jag ville så jag köpte inget men vi hade kul ändå. Vi körde runt med kundvagnar inne på lager avdelningen innan kassorna och sen begav vi oss hemåt igen
Nu sitter jag här o skriver och har ingen aning om vad ni kan tyckas vilja läsa om mig, så jag tycker ni kan kommentera och berätta vad just ni skulle vilja veta eller vad ni vill ha på min blogg :)
Ska strax göra mig iordning och gå på "Pubkväll" på gården, jag tycker det är så kul att dom lägger ner tid och pengar på det här. Det Brukar alltid vara så trevligt och man kan träffa sina grannar och bara sitta och snacka.


Kommentarer
Postat av: ditte

Du kan skirva ett inlägg om dig själv som sedan kan bli en bildlänk så när man klickar på den så kommer det upp istället för vanliga blogg.se-presentationen om du fattar x), kan hjälpa dig med det sen.

Svara på kommentarer också?

och hur många läser ens? Gör mer reklam! XD <3

2008-12-12 @ 19:35:18
Postat av: Robin

Här är min kommentar

2008-12-12 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0